Comença la restauració de les banderoles històriques del Llevant Unió Esportiva

Una col·laboració entre l’Institut Universitari de Restauració de Patrimoni i el Llevant Unió Esportiva donarà com a resultat la restauració d’unes banderoles històriques del club.

El treball de restauració serà realitzat pel taller de restauració de tèxtils de l’IRP i serà supervisat per la investigadora i professora de la UPV Sofia Vicente, amb la col·laboració de tècnics especialitzats com Eva Montesinos, començant amb una primera fase on es realitza una anàlisi prèvia per a poder decidir quines actuacions posteriors s’han de dur a terme per a la seua correcta restauració.

A continuació, la investigadora i col·laboradora de l’IRP Eva Montesinos explica detalladament per a un mitjà del Levante UD els processos que s’estan executant en l’actualitat.