PRÒXIMAMENT: CURS DE TINTS I TINTES #cursoIRP

Pròximament s’impartirà un nou curs dirigit a persones interessades a millorar la seua capacitat creativa mitjançant l’ús sostenible de béns naturals, per a iniciar-se en el món dels tints i les tintes naturals i les seues possibilitats artesanals i creatives. No són necessaris coneixements previs.

En aquest curs es podran adquirir uns coneixements pràctics bàsics sobre com elabrorar tints i tintes naturals i com es poden ser utilitzats com a eina creativa.

El curs constarà de classes pràctiques en el laboratori, en les quals s’experimentarà amb diferents materials naturals, donant lloc a la creativitat i assentament del coneixement teòric. Es realitzaran diferents proves de tenyit amb colors de tints bàsics i s’aprendrà a elaborar tinta per a poder treballar sobre paper.

S’honra d’aquesta manera la memòria històrica dels nostres avantpassats i de tota la història dels països de la zona del mar Mediterrani.

Impartit per Victoria Vivancos Ramón, catedràtica de la Universitat Politècnica de València i membre de l’Institut Universitari de Restauració del Patrimoni (IRP).

El curs es realitzarà al llarg dels dies 21 a 24 de gener de 2019.

Més informació i inscripcions en el Centre de Formació Permanent: